torsdag den 24. september 2015

Morgenmad lidt udover det selv vanlige


Nogle gange når jeg ikke gider at spise skyr, som jeg normalt spiser til morgenmad i hverdagen, gør jeg lidt ekstra ud af det. Og det var hvad jeg gjorder her til morgen. Baby B, ville allerede ud og sove formiddagslur kl 8:30, så jeg havde masser af tid, til både at gøre mig klar til dagen, men også til at få lidt lækre morgenmad, så jeg biksede dette sammen. Det er ikke det vilde, men alligevel lidt lækre at sætte ens tænder i, end en skål med skyr. Jeg fik to spejlæg, røget laks, 3 tomater og en halv avokado, hvilket bare var totalt lækkert, så det er bedst ikke sidste gang, når jeg har lidt ekstra tid jeg ville lave dette. 
Dagen i dag, skal ellers ikke bruges på det vilde. Jeg skal have gjort rent og vasket tøj, men udover det, skal jeg bare maks hygge med baby B, for han er i totalt putte humør i dag, så det gælder bare om at udnytte det, når han gider. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar