mandag den 21. september 2015

10 ting i nok ikke vidste om mig #8


1. Jeg elsker en nyredt seng, men jeg hader at skrifte sengetøj. 
2. Jeg har ofte svært ved at falde i søvn. 
3. Jeg elsker at se film, det skal dog helst være film jeg har set, for jeg kan godt lide ar vide hvordan tingene ender. 
4. Min lunte er meget kort, hvis jeg ikke får min nattesøvn. 
5. Jeg har engang gået til dans. 
6. Jeg hader at støvsuge, men elsker når det er gjort. Derfor har jeg købt en robotstøvsuger. 
7. Jeg elsker lyst brød, men bliver dog ofte dårlig hvis jeg spiser for meget af det. 
8. Jeg kommunikere mere over Snapchat, end jeg gør over sms osv. 
9. Jeg elsker at skemalægge alt hvad ser skemalægges kan. Det er dog ikke altid jeg overholder mine skemaer, hvilket nogle gange kan irriterer mig helt vildt. 
10. Jeg kan hverken lide the, kaffe eller øl. 

Det var 10 ting i nok ikke vidste om mig, var der nogle af dem der kom bagpå jer? 

Hvis i er gået glib af de andre indlæg, kan i finde nogle af dem her, her og her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar