mandag den 20. juli 2015

Turen gik til Ikea


Et af de steder vi har vøret rigtigt meget i forbindelse med vores husprojekt er Ikea. Det har nærmest været vores andet hjem, så selvfølglig tilbragt vi også dagen i går der. 
Vi nærmer os efterhånden tidsfristen med hvornår huset skal stå færdig, så vi skulle i Ikea for at finde lidt til både byggers og toilet, for disse to rum er de eneste vi faktisk intet har/får lavet lidt ved i denne omgang, så vi syntes de trængte til lidt nyt også.

Vi har efterhånden bestået den store Ikea test mange gange, men man får alligevel en ny prøve når det skal gøres med en baby. Det er ikke altid at han lige gider at ligge ned i sin barnevognen, også bliver han sulten og listen er lang med hvad de nye udfordringer kan være. Men det lykkes dog for os, og vi kom hjem uden at blive uvenner, så jeg synes helt klart ar testen blev bestået (igen). 

Vi fik købt lidt forskelligt, både to skokommoder, gradinstang, bådemåtte, knager og jeg kunne blive ved. Så nu glæder jeg mig bare til få samlede det hele og sat det på plads, men det bliver først de kommende dage, for for nu ville jeg slappe af og nyde resten af min aften. Baby B er lige blevet puttes, så nu skal der ryddes op og ellers skal den stå på kæreste tid. 

Og bare for god orden skyld, så ligger baby ikke i barnvognen imens vi har proppet den sådan op. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar