fredag den 17. juli 2015

10 ting i nok ikke vidste om mig #7


1. Jeg spiser stort set aldrig svinekød, ikke fordi jeg ikke kan lide det. Men ved simpelhen ikke hvilke retter jeg skal bruge det til. 
2. Jeg HADER gyserfilm. Derfor går jeg altid en stor bue uden om den type film, når der skal ses film. 
3. Jeg synes selv jeg er virkelig dårlig til at parkere, derfor parker jeg gerne flere hundrede meter væk, og gå det længere. 
4. Jeg elsker at læse horoskop, og jeg tror også delvis på det. 
5. Jeg har haft en navlepiercing.  
6. Som barn var jeg virkelig bange for at ligge mig til at sove, da jeg var overbevidst om at jeg døde imens jeg sov. 
7. Mit ynglings tal er 2. 
8. Jeg vil langt heller have en hakke bøf, end en rød bøf. 
9. Jeg er mega dårlig til at tage imod komplimenter. 
10. Jeg har en kæmpe svaghed for cola, men prøver så vidt muligt kunne at drikke light i hverdagene. 

Det var 10 ting i nok ikke vidste om mig, var der nogle af tingene der kom bagpå jer? 

Hvis i er gået glip af nogle af de andre indlæg kan i finde nogle af dem her, her og her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar