søndag den 21. juni 2015

10 ting i nok ikke vidste om mig #6


1. Jeg hader at støvsuge, men elsker når det er gjort. Derfor har jeg investeret i en robotstøvsuger, som jeg har døbt Ruth. 
2. Jeg drømmer om at få 3 børn, men den er hr. kæreste desværre ikke helt med på (endnu).
3. Jeg elsker og gå til frisøren, men jeg er bare alt for dårlig til at få det gjort, da jeg synes det er alt alt for dyrt. 
4. Jeg elsker at se Keeping up with the Kardashians, og i mens jeg har gået hjemme. Har jeg planlagt min frokost efter at jeg kunne se det imens jeg spiste. 
5. Jeg har altid været lidt af en bangebuks.  
6. Jeg er virkelig dårlig til at købe sko, gør det storset aldrig. Så jeg ender stort set altid med at have de samme sko på. 
7. Jeg egner mig ikke til at eje blomster, da det altid lykkes mig at få dem slået ihjel. 
8. Jeg har to tattoveringer. 
9. Jeg bliver meget sur og tvær hvis jeg ikke får min nattesøvn. 
10. Som lille var jeg ekstremt kræsen, jeg levede nærmeste kun af agurk. 

Det var 10 ting i formenligt ikke vidste om mig. Er der nogle af tingene som kom bag på jer? 

Hvis i er gået glip af de andre indlæg i serien kan i finde dem  her, her, herher,og her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar