mandag den 18. maj 2015

10 ting i nok ikke vidste om mig #5


1. Min ynglings farve er lyserrød. Det er dog ikke til at se i hverken min beklædning eller i mit hjem. Det har dog altid været baby lyserød eller pudderrosa jeg har været vild med, aldrig pink. 
2. Jeg hader at sove andre steder end hjemme ved mig selv, og hvis jeg dog skal sove andre steder, skal hr. kæreste med før jeg får en god nats søvn. 
3. Min ynglings dag er lørdag. 
4. Jeg elsker og hører musik når jeg kører bil og det skal helst være musik jeg kan synge med på. 
5. Jeg har i mange år været en kjole pige og stort set aldrig gået i bukser, dette er dog ved at ændre sig. 
6. Jeg har en kæmpe svaghed for popcorn. 
7. Min graviditet var ikke planlagt, men det er det noget af det bedste der er sket for mig længe. 
8. Jeg har en stor svaghed for madkasser, og jeg elsker at købe dem. Jeg har dog desværre ikke meget at bruge dem til for tiden. 
9. Jeg er meget nærrig når det kommer til tøj. Det sker ikke ofte at jeg bruger flere 100 kr, på et stykke tøj. Det vil sige jeg elsker udsalgsshopping.
10. Jeg hader at tage opvasken, og det sker virkelig sjældent at jeg gør det. Heldigvis får vi opvaskemaskine i vores nye køkken. 

Det var 10 ting i nok ikke vidste om mig. Er der nogle der kommer bag på jer? 

Hvis i er gået glip af de andre 10 ting i nok ikke vidste om mig, kan i se dem her, her, her og her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar