fredag den 11. juli 2014

10 ting i nok ikke vidste om mig #4



1. Jeg har let til tårer, men ligeså let til latter. 
2. Jeg elsker sol og sommer, men er mere til efterår og vinter.
3. Jeg drømmer om at tage på Road trip i USA. 
4. Mine ynglings serie er Gossip Girl og One Tree Hill. Jeg kan se den igen og igen, uden at bliver trætte af dem. 
5. Der er kun meget få i min omgangskreds der ved jeg blogger. 
6. Jeg har i mange år ikke kunne lide tanken om sushi, men den dag i dag er det min livret. 
7. Jeg er elendig til Geografi og er glad for der er kort og gsp i mobilerne nu tildags. 
8. Jeg bliver helt vildt nervøse når jeg skal til eksamen, hvilket går ud over min præsentation, desværre.
9. Jeg skal helst sætte mit vækkeur en halv time før jeg skal op, så det kan ringe et par gange, da jeg ikke kan vågne første gang det ringer.
10. Jeg kan ikke lide kaffe, men ville ønske jeg kunne.

Det var 10 random facts mere. Er der noget der overraskede jer?

Hvis i er gået glip af de andre 10 random facts kan i se dem lige her, her og her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar