onsdag den 25. juni 2014

Tilbageblik // Student 2012


I disse dage er der mange studenter der springer ud og det får mig til at tænke tilbage til da jeg blev student. 
Det er to år siden, eller rettere sagt blev jeg student tirsdag d. 26/6-12, så helt nøjagtigt i er det 2 år siden i morgen. Men jeg husker dagen som den var i går. Selvom min sidste eksamen ikke gik særlig godt, var jeg så lykkelig over at være færdig, at jeg ikke kunne lade værd med at fælde en tårer da jeg fik huen på hovedet. Der var så mange følelser som gik igennem min krop, for det havde virkelig været en kamp for mig at gennemfører gymnasiet, da jeg ikke er den mest boglige person. Men det har været nogen af de bedste år i mit liv og specielt studenterstiden var helt fantastisk, så har ikke andet at sige til de nye studenter. STORT TILLYKKE MED HUEN og husk at i/de skal huske at nyde det, for tiden komme aldrig igen, desværre. 

Også beklager stilheden den sidste tid, men min computer er gået i stykker, da jeg ikke kan få musen til at virke, hvilket gør det lidt svært at få opdateret herinde, men nu har jeg lånt hr. kærestes mus, så håber på det kan ændre lidt på tingene. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar