tirsdag den 17. juni 2014

På oplevelse i Danmark


Da vi forrige weekend tog en tur til Silkeborg, var vi også et smut forbi Himmelbjerget. Jeg havde aldrig været på de egne før, men må sige at jeg synes virkelig Silkeborg var en hyggelig by, med en lækre gågade. Der var desværre bare så mange mennesker i byen, at jeg ikke kunne overskue at kigge i butikker, da det ikke var til at komme frem, så det må blive en anden gang.
Efter en tur igennem byen og en lækre omgang brunch på en af byens cafeer tog vi en tur ud til Himmelbjerg, for at gå en tur, nyder det gode vejr og få en is. Selvom der ikke var så langt op som jeg havde troet, så var det en hyggelig tur og udsigten var jo fantastisk. Det var dog meget varmt og vi havde Vovse med, så vi havde taget en flaske vand med til ham (han er faktisk blevet rigtigt god til at drikke af den), så vi kunne tage et hvil da vi var på toppen, da han meget hurtigt får det for varmt og ikke gider at gå mere. 
Hvis man er på de egne, kan jeg helt klart anbefalde at tage derude, for det er virkelig hyggeligt og omgivelser er jo fantastisk. Der var sågar nogen der blev gift og fik taget bryllups billeder imens vi var der, så området bliver brugt til lidt af hvert. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar