mandag den 16. juni 2014

Lækker morgen // Skyr


Skyr er en fantaskisk ting, men hvis man spiser det rent, vil jeg gerne indrømme at jeg ikke synes det er jordens mest spændende måltid. Men heldigvis kan det islandske surmælksprodukt, sagtens gøre meget mere spændende, på mange forskellige måder.
Jeg købt i den forgående uge Choko Crunch fra Isis, til at putte ovenpå min skyr. Og det har jeg ikke fortrudt, dette er en lækker mysli, som har smag af chokolade og knaser dejligt. Og dette har jeg spist til morgenmad næsten hver eneste dag siden. 


Det eneste man skal bruge er: 
2 dl pære og vanilje skyr 
40 g Choko Crunch Isis 
Frisk frugt 

Denne morgenmad er nem og hurtigt at lave, som på samme tid før du noget som ser lækkert og meget indbydende ud. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar