mandag den 26. maj 2014

Så skal der pakkes


I morgen går turen mod Egypten. I kan tro jeg glæder mig! 
Når jeg rejser er mit store problem altid at pakke. Men jeg prøver mig altid med nogle teknikker og huskeregler, så jeg husker at få det hele med. Normalt er det altid sådan noget som tandpasta og tandbørst, nattøj eller undertøj jeg glemmer og få med. Og disse er bare trælst at glemme, da man ikke kan undværer dem i hverdagen. 

1. Start gerne en uge i forvejen med at skrive en liste over alle de ting du skal have med også de små "ligegyldige" ting. Dette er en god ide, da du kan nå at få vasket det tøj du gerne vil have osv.  

2. Tjek vejrudsigten, inden du pakker. Da den ofte kan spille en stor rolle for om det er shorts eller langebukser du skal have med. 

3. Pak ALTID et par gode sko at gå i, sæt nu man skal ud og gå en lang tur, men kun par et par dårlige sandaler med. 

4. Pak tøj der er let at kombierne. Så du kan have lov til at være lidt kreativ når du er afsted, med hvilket tøj du skal have på. 

5. Det allervigtigste du skal huske er: Pas, sygesikringsbevis, billet og penge. For når du har disse ting, skal det hele nok gå. For alt andet kan du købe dig til hvis du glemmer det. 

Vi tager afsted i nat, men bare rolig jeg har planlagt nogle indlæg imens jeg er afsted, så bloggen ikke bliver helt stille. Men håber på at finde noget Wifi, dernede så jeg lige kan smide et postkort til jer. 
Vi ses om en uge, pas godt på jer selv <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar