søndag den 4. maj 2014

Op på cyklen


Hr. kæreste hev mig med på cykle en tur i dag, for at vi kunne komme ud og rører os. Vi gjorder enlig det samme i fredags, men turen i dag, blev lige 10 km længere end sidst, da vi ramte de 24,13 km, hvilket godt kan mærkes her til aften. En af grundene er nok at jeg cykler på min gamle havelåge af en cykel, imens hr. kæreste har en god mountainbike og cykle på. Derfor har det fået mig til at overveje om mit næste stor køb ikke skal være en god cykel, for vi synes enlig begge det er en hyggelige måde at komme ud og rører os på og samme tidspunkt være sammen. 
Når vi enten går eller cykler lange turer, kan jeg godt lide at bruge endomondo, da det hjælper med at holde styr på hvor langt vi kommer og hvor hurtigt vi kommer frem. Jeg synes det er en god motivation til næste gang vi skal afsted, da jeg gerne vil være 5 min hurtigere end sidst. Og det kan jeg holde styr på derinde. 
Har i nogen gode motivationer for hvordan i lettere kommer ud og rører jer? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar