torsdag den 29. maj 2014

København tur/retur

Jeg har aldrig fået vist jer billeder fra hr. kæreste og jeg var i København i starten af månedVi havde en dejlig tur, hvor vi fik lidt tid til at hygge os væk fra dagligdagens mange opgaver. 
Vi startede med en tur gennem strøget, hvor vi fik shoppet og spist noget lækkert frokost. Jeg fik dog ikke købt det vilde, men det gjorder hr. kæreste til gengæld, men det var en hyggelig tur alligevel. 
 Derefter valgt vi at tage i tivoli, hvor der blev prøvet en masse forlystelser og slappet af i solen. Jeg er ikke den bedste til vilde forlystelser, så derfor måtte hr. kæreste slæbe mig op i både Dæmonen og Det Gyldentorn. Men jeg kom ned igen og jeg overlevede, og det er det vigtigste for mig. 
Vi var virkelig heldige med vejret, vi var enlig blevet lovet overskuet og regnvejr hele dagen, men solen skindede og vi kunne nøjes med at gå rundt i en strik trøje, hvilket rart, for sådan en tur er bare sjovere i solskin, fremfor regnvejr.
Vi valgte at slutte dagen af med at nyde aftensolen på Nyhavn, hvor vi spiste noget lækkert aftensmad. Det var alt i alt en dejlig dag, og det bestemt ikke sidste gang vi tager en endags tur til København. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar