tirsdag den 15. april 2014

10 ting i nok ikke vidste om mig #3


1. Jeg drømmer om et rigtigt prinsesse bryllup, som forgår på et slot og med stor kjole og det hele. 
2. Jeg er hele min gymnasie tid blevet kaldt for mor, da det altid har været mig der har taget sig af alle de andre når de har været fulde.
3. Jeg vil gerne være veterinærsygeplejerske, når jeg bliver voksen. 
4. Jeg kan ikke tåle de klassiske mokai.
5. Jeg har arbejdet både i en slagter, i en grønt handler og i en bager. 
6. Jeg elsker og rejse, men hader at flyve. 
7. Jeg er ordblind, men fandt først selv ud af det i 2g. 
8. Jeg ejer ikke en sommerjakke, og har jeg ikke gjort i et par år nu, så satser på at i år, bliver året jeg finder en. 
9. Jeg har i mange år synes blog-verden har været spændende, og har mange gange overvejet at starte min egen. Men det blev ved tanken i nogen år. 
10. Jeg ligger hver aften (med streg under hver aften), og ser film inden jeg skal sove, for ellers kan jeg ikke sove. 

Så blev det tid til endnu 10 facts omkring mig. Var der noget, der overraskede jer? 
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar