onsdag den 26. februar 2014

Alternativ Burger




Forleden havde jeg virkelig meget lyst til burger, men da jeg prøver at undgå hvedemel, måtte jeg finde et alternativ til bollen. Jeg ved godt man kan bruge portobello svampe som bund og top, men det vil være for meget svampe til mig, derfor søgte jeg lidt rundt på nettet og fandt noget der hed Broccoliboller. Først var jeg lidt skeptisk, men besluttede mig for at prøve dem. Det kunne jeg jo ikke gå andet end galt også vi måtte nøjes med at spise kylling med salat (igen).
Men det ente faktisk meget godt. Både hr. kæreste og jeg synes de smagte godt og var lækker. Så det er bestemt ikke sidste gang de er blevet bagt. 
Så sådan her enten aftensmaden med at se ud forleden dag. Vi fik kylling, rucola, agurk, tomat, druer og avokado creme til. 

Dagen i dag skal jeg tilbringe i butikken i Vejle på et kaffe kursus, hvor vi skal lære omkring hvordan man laver forskellige typer kaffe, og hvad der gør dem forskellige. Det skal nok blive spændende, selvom jeg bestemt ikke kan fordrage kaffe selv. Men jeg glæder mig nu også til at  komme rundt og se en af de af butikker. 
Håber også i får en god dag derude <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar