torsdag den 23. januar 2014

Must see


Ihvertfald i mine øjne. Jeg havde ikke hørt om serien New Girl før jeg fandt den på Netflix. Men hvis i ligesom mig elsker at se serier, kan jeg helt klart anbefalde at se denne skæv komedie om venner, flirt og moderne forhold. Den handler om Jess, den frisindede optimist, som efter et hårdt brud flytter ind hos tre single-fyre, som selv har rigeligt med problemer. Sammen med sin lækre veninde Cece, opdager Jess, at det kan være udfordrende, men på samme tid et hylde morsomt eventyr at hænge ud med fyrene. 
Mere vil jeg ikke afslører, da jeg synes selv i skal se den. Jeg er selv lige blevet færdig med sæson 1, og kan ikke vente på at jeg får fingerne i sæson 2, så jeg også kan få set den også. Har i nogen serier i bare elsker at se? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar