tirsdag den 17. september 2013

10 ting i nok ikke vidste om mig #1

  • Jeg har kun været til en jobsamtale i hele mit liv, men har alligevel haft 4 forskellige jobs. 
  • Jeg er den mindste af 3 søskende.
  • Jeg ønsker brændende en hund mere, som skal hedder Carla. 
  • Jeg elsker orden og drømmer om et hjem, hvor alt bare spiller, men er et stort rodehovede. 
  • Jeg har skulle have brugt briller i 5-6 år, har dog først fået købt nogen i år. 
  • Jeg har endnu ikke kørekort, da jeg er bange for jeg ikke kan finde ud af det.
  • Jeg er meget højtskræk, så har store problemer med at stille mig op på en stol. 
  • Jeg er MEGA bange for edderkopper, jeg kan gå helt i panik hvis der er en som krydser min vej.
  • Min ynglisgs blomst er bonderoser, og helst gerne i en lys lyserrød. 
  • Jeg er ekstremt uheldig, har stort set altid et par blå-mærker jeg ikke kan forklarer hvor kommer fra. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar