søndag den 4. august 2013

Nyt hår

Jeg har længe snakket om jeg gerne ville klippes, men der går altid lang tid fra jeg snakker om det første gang, til jeg endelig får taget mig sammen til at bestille en tid. Men torsdag fik jeg endelig taget mig sammen og kom afsted og det var også meget tiltrængt.. 
Er omkring et halvt år siden jeg sidst blev klippet.. Og efter en tur syd på tidligere på sommeren, havde håret det ikke for godt.. 


På det første billed kan i se hvor langt hår jeg havde til inden jeg tog afsted og på billedet efter kan i se hvor meget der blev klippet af.. Og det var ikke så lidt.. Men ville faktisk gerne have haft mere af, men frisøren ville ikke, for hun synes det var for snydt.. 
Jeg oplever ofte af frisører ikke rigtige vil gøre noget ved mit hår andet end bare lige at klippe spidser, simpelhen fordi de synes det er snydt at gøre det.. Men jeg sidder så bare tilbage med føles at de burde enlig være ligeglade, og bare gøre hvad jeg beder dem om.. Havde ellers været så glad for min frisører indtil nu, fordi hun altid havde ville gøre hvad jeg bed hende om, men nu var der blevet ansat en ny og hun ville ikke. Så nu er det på tide jeg finder mig en ny frisør IGEN.. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar